Translate

неділя, 12 лютого 2017 р.

Усі засідання методичних об’єднань мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:

- результати навчально-виховної роботи:
 - динаміку зростання (спаду) успішності учнів;
 - результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички читання;
 - діяльність членів МО щодо розвитку творчого потенціалу учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;
 - аналіз стану викладання предметів:
 - стан виконання навчальних планів і програм;
 - використання інноваційних технологій, їх ефективність;
 - апробація електронних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних засобів;
 - стан позакласної роботи вчителів з предметів;
 - система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;
 - результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;
 - аналіз роботи за рік та перспективне планування.
 Організовано роботу резерву керівних кадрів, вчителів-наставників.

Систематично проводиться внутрішкільна методична робота з питань:
 1) Самоосвіта педагогічних працівників ;
 2) Атестація і творчі звіти педагогів ;
 3) Курсова перепідготовка ;
 4) Семінари-практикуми (районні та шкільні);
 5) Участь у роботі предметних тижнів, методичних нарад;
 6) Робота з підготовки учнів до участі у районних та міських олімпіадах з базових дисциплін;
 7). Поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів;


Усі засідання методичних об’єднань проводяться  згідно з планом роботи. До засідань готуються педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням.

          

Немає коментарів:

Дописати коментар